En İyi Kulaklıklıgı Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken 4 Kritik Nokta

Bir çagrı merkezi için kulaklık seçerken göz önünde bulundurulması gereken birçok faktör vardır. Tasarım, dayanıklılık, gürültü engelleme özellikleri ve uyumluluk göz önünde bulundurmanız gereken hususlardan sadece birkaçıdır. ilk adım, çalışanlarınızın ihtiyaçlarını anlamak ve çagrı merkeziniz ile sagladıgınız hizmetler için hangi kulaklıgın uygun olacagına karar vermek.

TASARIM

Steve Jobs tasarım için şöyle demiştir: "Tasarım sadece göründüğü ve hissettirdiği şey değildir. Tasarım nasıl çalıştığıdır. "

Kulaklıklar istisna değildir. İyi tasarlanmış bir kulaklık seti, akıllı ve rahat hissetmenin yanı sıra en son ses teknolojisine kurulum, kullanım ve güncelleme işlemlerini kolaylaştıran yenilikçi özelliklere sahip olmalıdır.

Çok farklı kulaklık modelleri olmakla beraber; tek taraflı ve stereo kulaklıklardan taç tipi veya kulak üstü kullanım. Genelde çağrı merkezi kullanıcıları görüşmelerde maksimum ses kalitesini sağlamak için çift taraflı (stereo) ve taç tipi model kullanır.

Sizin için en doğru seçimi yapmak için bizi arayın 0216 340 76 40.


DAYANIKLILIK

Kulaklıklar bir çağrı merkezinin başarılı şekilde çalışması için çok önemlidir, bu nedenle ses kalitesi kadar malzeme kalitesi ve dayanıklılık da kulaklık alımı yaparken en önemli hususların başında gelmektedir. Yoğun bir çağrı merkezinde yıllarca sorunsuz kullanmak üzere tasarlanan Jabra kulaklıklar, bozulan kulaklıkların sayısını düşürür, işinizin daha az aksamasını sağlar ve toplam sahip olma maliyetinizi düşürür.

Takviyeli kablo, çağı merkezi ortamına dayanıklıdır ve ofis koltuklarının tekerleklerine, keskin objelere ve günlük kullanım sonucu oluşabilecek darbelere karşı korur.

Mikrofon kolu kırılma riski olmadan 360 derece döndürülebilir. Biz buna FreeSpin diyoruz.

KONFOR

Kulaklık konforu en az dayanıklılık kadar önemlidir. Çağrı merkezi çalışanları, uzun saatler boyunca telefon görüşmesi yaparak çalışırlar ve kulaklık gün boyu kullandıkları en önemli araçtır. Arayanlarla konuşurken kendilerini yüksek enerjili ve motivasyonu yüksek tutmak zorundalar ve gün boyu onlara yük olan kulaklıklar ihtiyaç duydukları son şey olacaktır.

Jabra tarafından çağrı merkezleri için geliştirilmiş üstün performanslı, birinci sınıf bir kulaklıklar sizi arayan kişilere daha yakın olabilmeniz için cam gibi net bir ses kalitesi sunar.

Çağrı merkeziniz için kulaklık seçimi yaparken ergonomik ve hafif malzemeler ile üretilen kulaklık modellerini tercih edin.


GÜRÜLTÜ FILTRELEME

Birçok çağrı merkezi açık ofis ortamlarında faaliyetlerini sürdürmektedir. Açık ofislerin en büyük dezavantajı kalabalık ve gürültülü olabilmasıdır. Çalışanların %35'ten fazlası, yakınlarındaki iş arkadaşlarının konuşmalarından rahatsız olduğunu belirtiyor.

Arka plan gürültüsü telefon ile görüşme sürelerini uzatabilir, çalışanlarınızı rahatsız edebilir ve müşterilerle yaptıkları önemli konuşmaları olumsuz etkileyebilir. Çağrı merkezi kulaklığı seçerken gürültü iptali bu yüzden önemlidir. Aktif gürültü önleme teknolojisine sahip kulaklıklar, yüksek frekanslı sesleri engeller ve kullanıcının arayan kişiye odaklanmasını sağlayan düşük frekanslı sesleri iptal eden ses dalgaları yayabilir.

Jabra Noise Guide, gürültü seviyelerini izleyen ve gürültünün işlerini nasıl etkilediğini gözler önüne seren taşınabilir bir cihazdır. Bu cihazı, gürültü oranı özellikle yüksek olan yerleri tespit etmek ve çalışanları gürültüyü azaltmaları yönünde teşvik etmek için kullanabilirsiniz.

Demo ve detaylı bilgi için bizi arayabilirsiniz 0216 340 76 40

Jabra Çağrı Merkezi Kulaklıkları
Genel Özellikler
PeakStop
PeakStop teknolojisi, zarar verebilecek yüksek sesleri kulağınıza ulaşmadan anında keser. Bu özellik, ses seviyesini güvenli bir aralıkta tutar ve işitme duyunuzu korur.
Takviyeli kablo
Kablolar sorun çıkarmayacak şekilde takviyeli olarak üretilmiştir. Son derece dayanıklıdırlar ve günlük zorlamaların çoğu ile baş eder.
FreeSpin
Mikrofon kolunu, kırılma riski olmadan 360 derece döndürebilirsiniz. Size en uygun mikrofon konumunu bulun.
HD Ses / Geniş Bant Ses
HD Ses, gerçekçi ses kalitesiyle canlı görüşmeler yapabilmenizi sağlar. Hattın diğer ucundaki kişinin ne dediğini anlamaya çalışmak durumunda kalmazsınız.
Air Shock mikrofon
Mikrofon ağza yakın tutulduğunda, istenmeyen nefes sesleri de meydana gelebilir. Bu etkiyi azaltmak amacıyla, mikrofonu birçok küçük delik ile tasarlandı ve iç bölüme bir kat sünger eklendi. Bu tasarım, hava darbelerinin yaratacağı gürültüyü büyük oranda engeller ve görüşmenin kalitesini artırır.
Gürültü Önleyici Mikrofon
Gürültü önleyici mikrofonlar, istenmeyen arka plan gürültülerini azaltır ve kalabalık, gürültülü ve açık ofis ortamlarında kullanım için idealdir.

Kablolu Jabra Çağrı Merkezi Kulaklıkları

Çağrı Merkezi İçin En İyi Gürültü Önleyici Jabra Kulaklıklar

Gürültü önleyici mikrofonlu kulaklıklar

Müşterilerin gürültüye rağmen sizi iyi duymalarını sağlamak için, gürültü engelleyici mikrofonlu bir kulaklığı tercih etmelisiniz. Jabra kulaklıklar gürültüyü filtreler ve yalnızca sesinizi iletir. Jabra BIZ 2300 ve Jabra BIZ 2400 II modelleri gürültü fitreleme özellikli kulaklık arayan çağrı merkezleri optimum çözümdür. 

Aktif gürültü önleme özellikli kulaklıklar

Çağrı merkezi çalışanlarının yüksek sesle dikkatini dağıtmak yerine konuşmaya odaklanmaları çok önemlidir. Çağrı merkezleri için gürültü önleyici kulaklıklar, net ve anlaşılır ses sağlamak için özel olarak tasarlanmıştır. Jabra Evolve 80 ANC aktif gürültü iptali adı verilen bir özelliği ile ortamdaki tüm dikkat dağıtıcı sesleri engeller ve sadece çağrıya odaklanmanıza yardımcı olur

Kulaklıklar diğer cihazlarla çalışırmı ?

Çağrı merkezi kulaklıkları, QD bağlantı teknolojisi ile uyumlu ara kablo ile akılı telefon, masa telefonu gibi tüm cihazlarınızla çalışır. Kablosuz kulaklık seçeneklerinde Bluetooth desteği ile PC, masa telefonu ve aynı anda akıllı telefonunuzla tek bir kulaklık ile kullanabilirsiniz.


Çağrı Merkezi Kulaklık ürünleri hakkında daha detaylı bilgi almak istermisiniz.

Firmanızın daha iyi bir iletişim kurması için yardımcı olmaya hazırız.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.
Bu bilgiler başka kurum ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmayacaktır.
Mesajınız Tarafımıza Ulaşmıştır.

Vodanet İletişim Hattı

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

0216 340 76 40

Teklif Talebi
Bu Ürün İçin Size Teklif Sunacağız.

Bir uzman size en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Teşekkürler.
Bir uzman yakında sizinle iletişime geçecektir.

Bizi arayarak bizimle her zaman irtibata geçebilirsiniz 0216 340 76 40 veya mail info@vodanet.com.tr.

Buy Now