2021’in en iyi bulut santral çözümleri

En iyi bulut telefon sistemleri, geleneksel ofisinize kurulumu yapılan telefon santrallarına düşük yatırım maliyetli ve tamamen yazılım tabanlı bir alternatif sunarak, KOBİ seviyesindeki firmaların bir çok özelliğe aylık hizmet bedeli ödemek yoluyla erişmesine olanak tanır.

Bulut tabanlı telefon sistemleri yazılım üzerinden çalıştığından aramalar ve iletişim için VoIP kullanılmaktadır, yazılım entegrasyonları ve analitik istatistik raporlamalar gibi daha zengin bir ek özellikler yelpazesi sunarken daha uygun fiyatlı bir hizmet sunmaktadırlar.

Tüm bunların sonucu, küçük bir işletmenin artık Birleşik İletişim Hizmet Olarak (UCaaS) - aramaları, mesajlaşmayı ve görüntülü konferansları yönetmek için çok çeşitli gelişmiş özellikler sağlayabilen bulut tabanlı telefon hizmetlerine erişebilmesidir. hepsi aynı platformda çalışan bulut tabanlı Hizmet Olarak İletişim Merkezi (CCaaS) hizmetleri.  

Genel olarak, telekom endüstrisinin dijital dönüşümü, işletmeler için telefon hizmetlerinin kapsamını ve erişilebilirliğini büyük ölçüde geliştirdi. Bu yılın hem teknolojik hemde ulaşılabilirlik yönünden en iyi üç bulut santral çözümleri aşağıdaki gibidir:

Alcatel-Lucent Rainbow

Rainbow bulut santral çözümü, her ölçekteki işletme için bulut tabanlı bir iletişim ve işbirliği platformu sağlar. Çözüm, tüm PBX yönetim işlevlerini, Android ve iOS uygulamalarını ve sınırsız aramayı içerir. Arama kaydı, izleme, kayıt ve çevrimiçi faks dahil olmak üzere standart olarak dahil edilen kapsamlı bir dizi özellik vardır. Ayrıca, mobil cihazlar aracılığıyla HD sesli ve sesli konferansın yanı sıra, hem görevler hem de video konferans için ekran paylaşımı ve HD video aracılığıyla ekip işbirliği sunar.

UCaaS, CCaaS ve CPaaS gibi daha gelişmiş özellikleri iletişimin tüm yönlerini kapsayacak şekilde genişletme seçenekleri de vardır . Ayrıca, hizmetinizin ihtiyacınız olduğunu hayal edebileceğiniz tüm özellikleri ve bağlantıları sunduğundan emin olmak için bir geliştirici platformu da vardır. Ve yine de, tüm bunlar KOBİ seviyesindeki firmalar için makul fiyata sahip hizmet planları bulunmaktadır.

Rainbow bulut santral çözümü farklı hizmet planlarına sahip olup tüm planlarında mobil uygulamaları ücretsiz olarak içerir. Ayrıca hem masaüstü hem de mobil uygulamalarda ekran paylaşımı ile görüntülü ve sesli toplantılar sunarlar. Seçmiş olduğunuz ödeme planına göre ses kayıt özelliği, 120 katlımcıya sahip video konferans konferans toplantılar ve webinar toplantıları düzenlemek imkanı sunar.

SalesForce Dot Com, Microsoft Dynamics ve ServiceNow CRM entegrasyonu ilave ödeme ile yapılabilirken Microsoft Teams entegrasyonun da dahil edildiği hizmet planı Microsoft Teams kullanıcıları için kurumsal bir çözüm olarak göze çarpmaktadır

Ericsson-LG iPECS Cloud

İş iletişim sisteminin evriminde bir sonraki adım olan iPECS Cloud, tüm iletişim ve işbirliği araçlarınızı entegre etmenizi sağlar. iPECS Cloud'un akıllı lisanslama şeması sayesinde, platform kapasitesini ve tüm uygulamaları verimli bir şekilde kontrol edebilir, böylece BT kaynaklarınızı korurken kolayca bir Bulut çözümü elde edebilirsiniz. iPECS Cloud ile, mevcut şirket içi çözümünüzle alıştığınız aynı güvenilir ve yüksek kaliteli iletişimleri deneyimleyebilirsiniz. iPECS Cloud, hem ihtiyaçlarınızı karşılamak hem de iş iletişimi çözümünüz için ön yatırımı en aza indirmek için en iyi yanıttır.

Başlangıç paketinde bulunan iPECS Cloud hizmeti, 4 kanal VoIP yani IP dış hat, 10 adet dahili abone kapasitesi ile birlikte gelmektedir. Lisans ilaveleri ile iPECS Cloud toplam 2.400 aboneye kadar büyüyebilmektedir. Robot operatör (Karşılama Anonsu) ve telesekter özelliğine sahip iPECS Cloud kullanıcısına bırakılan sesli mesajları tanımlı e-mail adreslerine de gönderebilmektedir. Akıllı telefon ve PC entegrasyonu sağlayan UCS uygulaması ise 5 kullanıcı lisansı ile ücretsiz kullanıma hazırdır. 10 adet Mobil Abone lisansı sayesinde yerinde olamayan kişiye cep telefonundan anında ulaşım sağlanır. 2.000 dakika her yöne görüşme ve 15 adet alan kodlu DID numara tahsisi giriş paketinde standart olarak sunulmaktadır ayrıca gelişmiş IVR, bekleyenlere sırasını dinamik olarak bildirim gibi özellikler sistemle gelen ücretsiz özelliklerdir.

Apple iPhone yada Android işletim sistemine sahip akıllı telefonunuza ilgili uygulama marketlerinden ücretsiz yükleyebileceğiniz iPECS UCS uygulaması sayesinde ofis dışında hareket halinde yada evden çalışan iPECS Cloud kullanıcıları ofisteymiş gibi tüm çağrılarına cevap verebildiği gibi tüm aramalarınıda iPECS Cloud üzerinden yaparak kurumsal tek numara ile çalışma imkanı sunar. Görüşme kayıtları ve merkezi yönetim gibi profesyonel çalışma hayatının talep ettiği kurumsal özellikleri ofisteymiş gibi kullanmaya devam edebilirler. Aynı şekilde Microsoft Windows ve Apple MacOS işletim sistemine sahip bilgisayarlarınızı da iPECS Cloud eko sistemine dahil edebilirsiniz.

iPECS Cloud giriş paketinin sağladığı her yöne 2.000 dakika görüşme paketi firmanız için bulut santral maliyeti içinde bedelsiz gelen konuşma paketidir. Daha fazla görüşme yapan kurumlar bu süreyi arttırmak için Vodanet’i araması yeterlidir.

Saphira Bulut Santral

Bulutta çalışan, kullanımı kolay ve güvenilir bir iş telefonu çözümü arıyorsanız, Saphira Bulut Santral'dan başkasına bakmanıza gerek yok. HD arama, çağrı engelleme, çağrı konferansı, otomatik raporlar, çağrı izleme, kişiselleştirilmiş sesli mesajlar, sanal bir resepsiyonist, çağrı kaydetme ve VoIP  SMS dahil kurumsal sınıf bir telefon sisteminde istenilen tüm özellikleri sunar.

Saphira Bulut Santral, müşterilerine her zaman "kristal netliğinde" telefon görüşmeleri sağladığını garanti eder ve diğer rakiplerine göre daha düşük bant genişliği ile net ses kalitesi sağlar. Çağrılarınızda herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, Acefone'dan günün her saati uzman desteğine erişebilirsiniz.  Farklı coğrafyalar üzerinde çalışan firmalar için Saphira Bulut Santral, kullanımı kolay ve özelliklerle dolu mobil uygulama sağlar. Bununla birlikte, tüm kişilere erişebilir, telefon görüşmeleri yapabilir veya cevaplayabilir, arama günlüklerini görüntüleyebilir ve daha fazlasını evde veya hareket halindeyken yapabilirsiniz. Ayrıca, telefon görüşmelerini ve aracıları gerçek zamanlı olarak izleyebileceğiniz kapsamlı bir yönetim portalı da bulunmaktadır. 

Saphira Bulut Santral kurulumu tamamlandıktan sonra, özel arama iş akışlarını kolayca ayarlayabilir ve mevcut telefon numaralarını taşıyabilirsiniz.  Saphira Bulut Santral ayrıca % 99,99 çalışma süresi, 256 bit şifreleme, çoklu yedekleme ve uygun fiyatlandırma ödeme planları ile her büyüklükteki kurumlar için optimum çözümler sunar. Hatta Saphira Bulut Santral‘ı Office 365, Google Workspace, HubSpot, Zendesk ve Salesforce gibi 200'den fazla kurumsal uygulamayla entegre edebilirsiniz. 

Hala yardıma ihtiyacın var mı? Bizimle iletişime geçin

Click to call for Cloud Vodanet Kurumsal Hizmetler

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

0216 340 76 40