Snom One Blue IPPBX ,IP Santral, snom santral, snom santral , snom ip santral, snom ip santral, snom ip, SNOM, SNOM IP TELEFONLAR, SNOM TURKIYE, SNOM IP TELEFONLAR,0 IP SANTRAL, SNOM TELEFON SANTRALI, SNOM IP PBX SANTRAL, GELISTIRILMIS SNOM SANTRAL, EN DOGRU SANTRAL
asdsa 

SNOMONE IP SANTRAL ABONE ÖZELLİKLERİ

IP telefon santralında abone özellikleri en önemli yapı taşıdır. Kullanıcıların faydalandığı ve kullandığı özellikler ne kadar fazla ise sistem o derece işletme içinde başarılı olacaktır.

Hot Desking
Kullanıcılar kendilerine gelen çağrıları sistemde kayıtlı başka bir kullanıcıya yönlendirebilirler. Ayrıca kullanıcılar farklı bir masadayken kendine gelen çağrıları alabilirler yada kullanıcı evde olsa bile dahi ofis masasına direk olarak gelen çağrıyı cevaplayabilirler. SnomONE kullanıcısı masasına bağlı çalışmak zorunda kalmaz.Multiple Registrations
Kullanıcıların dahili numaraları masaüstü telefonuna, kablosuz telefonuna, bilgisayarına yada akıllı telefonuna aynı anda sisteme kayıt olabilmektedir. Böylece size gelen çağrıyı asla kaybetmezsiniz. Tüm aktif terminallerinizde gelen çağrı bilgisi kullanıcıya aktarılır. Masanızda çalan telefon telefonu akıllı telefonunuzdan cevaplayabilirsiniz.Photo Caller ID – Resimli Arayan No Bilgisi
Vodia SnomONE kullanıcıları kendini arayan abonelerin resimlerini kaydedebilirler. Böylece arayan kişinin numarasının yanında uygun bir telefon kullanıyorlarsa resimlerini de görebilirler. 

Multiple Timezone And Language – Yer Ve Dil Seçeneği
Vodia SnomONE kullanıcıları telefonunu istediği dilde kurulmasını isteyebilir ve kendi kullandığı dilde telefonunu kullanır.

Private Address Book – Kişiye Özel Rehber
Vodia SnomONE kullanıcıları kendi özel rehberlerini sadece kendileri kullanır. Kimseyle paylaşmaz. Tamamen özel kullanıma yönelik tasarlanmış bu özellik sayesinde kullanıcı telefonunu rahatlıkla kullanır.

Wake Up Call - Alarm Kurma
Vodia SnomONE kullanıcıları istedikleri zaman gece yada gündüz telefonlarına alarm kurarlar ve zamanı gelince telefonları çalar. SnomONE kullanıcı böylece asla geç kalmaz ve unutmaz. Ayrıca sistem kurulan alarm çağrısının açılmaması durumunda kullanıcına mail ile bilgi verir. Mail örneği aşağıdaki gibidir.

Ses Kaydı
Vodia SnomONE kullanıcıları istedikleri takdirde tüm görüşmelerini otomatik ses kaydı olarak depolayabileceklerdir. Kaydedilen ses dosyaları kullanıcıya mail yolu ile de gönderilebilmektedir.
Sistem çağrı merkezi türünde bir yapıya kurulduğunda tüm abonelerin ses kayıtları otomatik olarak alınabilmektedir.

Çağrı Yönlendirme
Kullanıcıların meşgul olduklarında, telefona cevap veremedikleri zamanlarda yada telefonları aktif olmadığında gelen çağrıları istedikleri farklı bir kullanıcı telefonuna yönlendirebilirler.

E-Mail Bildirimleri
SnomONE kullanıcıları sistem ile ilgili bazı uyarıları telefonundan aldığı gibi kendilerine gelen email uyarıları ile de haberdar olurlar. Kayıp çağrı, kaçan alarm çağrısı, reddedilen çağrılar gibi durum raporlarını email yolu ile haberdar olurlar.



Çağrı Sınırlaması
Vodia SnomONE kullanıcılarını sistem yöneticisi ihtiyaca göre sınırlandırmalar getirebilmektedir.

Kredili-Önödemeli Abone Seçeneği
Sistem kurulurken belirlenen SnomONE kullanıcıları belirli konuşma süreleri kısıtlanabilmektedir. Kredi limiti dolduğunda kullanıcı görüşme yapamamaktadır. Kredi limiti dolduğu bilgisi email yolu ile bilgilendirilmektedir.

Gelen Aramaları Sınırlama
Sadece belirlenen dakililerden çağrı alabilme özelliğidir.

Kişisel Web Sayfası
Vodia SnomONE kullanıcıları kendi özelliklerine web üzerinden erişerek tüm özelliklerni düzenleyebilir. Email şablonlarını oluşturabilirler.