Snom One Blue IPPBX ,IP Santral, snom santral, snom santral , snom ip santral, snom ip santral, snom ip, SNOM, SNOM IP TELEFONLAR, SNOM TURKIYE, SNOM IP TELEFONLAR,0 IP SANTRAL, SNOM TELEFON SANTRALI, SNOM IP PBX SANTRAL, GELISTIRILMIS SNOM SANTRAL, EN DOGRU SANTRAL
asdsa 

SNOMONE IP SANTRAL ACD ÖZELİĞİ


Vodia SnomONE ACD özelliği sayesinde kuyruk yönetimi akılcı bir düzende yönetilir. Şifresini girerek ACD guruba katılan agent ( çağrı merkezi çalışanı ) çağrı almaya başlar. Böylece masasında olmayan kişiye çağrı gelmez ve müşteriler gereksiz zaman kayıplarına uğramadan doğru kişilere en kısa sürede ulaşabilirler.

Belirlenen optimum bekleme süreleri aşılırsa yada tüm agentlar meşgul ise ACD gurubun içine ilave agentlar otomatik olarak dahil edilebilir. Böylece sizi arayanlara yüksek verimlilikte hizmet verebilirsiniz.Sizi arayanlara istediğiniz bir müzik ile bekletebilirsiniz, çeşitli duyuruları anons edebilirsiniz. Arayan kişiler bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduklarını kuyrukta beklerken ayrıca anons ile öğrenebilecektir.

Agent tamamladığı bir çağrıdan sonra yeni bir çağrı alabilmek için bir hazırlık süresi gerekebilmektedir. Örneğin önceki görüşmeye ait notların CRM sistemine girilmesi gibi. Böylece yeni çağrıyı almak için sistem yöneticisi tarafından belirlenen bir sonra agenta çağrı gelmektedir.

Kaçan çağrı yada cevaplanmayan çağrılar olduğunda agent otomatik olarak ACD grup dışına çıkarılır.

Agent farklı ACD gruplarına dahil olabilmektedir. Böylece firmadaki insan kaynakları en optimum seviyede kullanılmış olup operasyon maliyetleri minimize edilmiş olur.

ACD çağrı dağıtma şekilleri birbirinden çok farklı olabilir. İlk gelen çağrıyı rastgele, en uzun süre boşta kalan agenta çağrı aktarma yada arayana göre önceden belirlenmiş agenta çağrı aktarma senaryoları uygulanabilmektedir.

Farklı ACD gruplarına üye olan agentlara gelen çağrılarda zil sesine göre yada ekranda hangi ACD grup olduğunun yazması sayesinde hangi gruptan çağrı geldiğini kullanıcı bilerek telefona cevap verecektir.Sizi arayanları yönlendirmek istediğiniz ACD grup meşgul ise farklı senaryolar çizerek sizi arayanları bekletmeden size ulaşma imkanını sağlıya bilirsiniz.

Her ACD grubu arıya bilecek çağrı sayısını önceden belirlemek sistem kaynaklarını doğru yönetebilmek için önemlidir.

Sistem sizi arayanları unutmaz kendi rehberine alır ve bir daha sizi arayan müşterinizi kendine ait müşteri temsilcisine otomatik olarak aktarır.Aramaları ACD grup içinde oluşan olaylara göre yada kullanıcını girişi ile tekrar yönlendirebilirsiniz.Kuyruk yöneticileri anlık mesaj ile bilgilendirilebilir.

ACD gruba ait raporları günlük olarak email yolu ile yöneticilere raporlanabilmektedir. Bekleme süreleri, agent çalışma süreleri, çağrı bekletme süreleri gibi verileri içeren bu raporlar ACD grubun performansına ışık tutacaktır.

ACD grupta kuyrukta bekleyen müşteriler tuşlama yaparak gruptan çıkabilir yada farklı dahilileri arayabilirler.Tüm görüşmeler kayıt altına alınmakta ve önceden belirlenen bir klasör altında arşivlenmektedir.

ACD grup içinde çağrı cevaplıyacak agent kalmaması konumunda sistem gelen çağrıları otomatik olarak farklı yerlere yönlendirecektir.

Vodia SnomONE sisteminde ACD grup çalışanları aynı lokasyonda olabildikleri gibi IP telefonları ile evlerinde hatta akıllı telefonları ile yolda bile çağrılara cevap vermeye devam edebileceklerdir.

Vodia SnomONE ip santralında önceden yüklenen müşteri numaraları otomatik olarak aranabilmekte ve kişilere kolayca ulaşılabilmektedir.