SNOM ONE IP/PBX | SNOM IP PBX Santral Çözümleri | snom ONE IP PBX | Snom One | IP BPX Santraller | Snom 320 IP Telefon | Snom 360 IP Telefon | Snom 370 IP Telefon | SNOM IP TELEFONLAR
SNOM  Haberleşme Sistemleri
asdsa 

SNOM ONE OFFICE PRO PLUS

 

Snom mühendisleri tarafından 15 yıllık bir tecrübe ile üretilen SnomONE  uçtan uca IP Haberleşme çözümüdür.
Firmanızın haberleşme ihtiyacını en üst seviyede karşılamak için en uygun çözüm SnomONE’dır. SnomONE bugünün değil yarının teknolojisini firmanıza sağlar.
Snom firması tüm Dünya’ya yıllardır IP telefon üretmektedir. SIP protokolünde üretilen IP Santral üreticileri için VoIP telefon üretmektedir. Yüksek kaliteli, geliştirilebili ve uygun maliyetli çözümleri ile tanınan Snom firması aynı zamanda VoIP sektöründe on yıllık geçmişi ile lider konumdadır.
SnomONE firmanızın tüm haberleşme çözmleri için komple bir çözümdür. Tüm ihtiyaçlarınızı kendi için entegre çözümler olarak barındırır. SnomONE var ise başka hiçbir şeye ihtiyacınız yoktur.

Her kullanıcı kolaylıkla kendisine çağrıları Snom telefonundan, GSM telefonundan yada bilgisayarı üzerinden cevaplayabilir. Bu terminallerin hepsini istediğiniz gibi kullabilirsiniz. Geleneksel telefon santral özelliklerinin yanında telesekreterinize bırakılan mesajlarınızı e-mail yolu ile dinleyebilir, görüntülü görüşebilir, çağrıları istediğiniz gibi yönlendirebilir yada üstün IVR özelliklerini kullanarak gelişmiş bir çağrı merkezi kurabilirsiniz.

SnomONE ile haberleşme güvenlidir. SnomONE güvenli web erişimi olan HTTPS’yi destekler. TLS ve SRTP kullanılarak telefon görüşmelerinde güvenlik sağlanır. Snom bu özelliklere ilave olarak birden çoklu ip adresi bulunan networklerde sorunsuz çalışır.
SnomONE ile halen kullanmakta olduğunuz PSTN telekom hatlarınızı kullanmaya devam edebileceğiniz gibi SIP dış hat desteği bulunan alternatif operatörler ile herhangi bir modul gerekmeksizin direk olarak çalışır. Böylece telekom giderlerinizde %60’lara varan indirimler sağlayabilirsiniz.
SnomONE mevcut CRM sisteminize çok kolay entegrasyon sağlar. Böylece sistemin her kullacınısının verimliliğini arttırır. SnomONE aynı zamanda çoklu dil desteğine ve farklı zaman dilimlerindeki çalışma şartlarına sistem bazında yada kullanıcı bazında programlabilir.
Sisteme bağladığınız tüm Snom IP telefonlar plug&play yani tak&çalıştır presibinde kolayca kurulur ve kullanılmaya başlanır.

SnomONE tamamıyla yazılım tabanlı olup geleneksel santrallerin yerini alan yeni nesil IP haberleşme sistemidir. Tüm kullanıcılar IP ağınız (yerel, geniş, internet) ile haberleşmesini sağlar böylece artık ofisiniz tüm Dünya’dır. Artık SnomONE kullanıcıları ister evde ister işte yada ister şube binanızda ofisteymiş gibi (ücretsiz) olarak konuşur. Bunun sayesinde çok şubeli yada yerleşik çalışanı olamayan firmaların haberleşme giderlerini sıfırlama imkanı sağlar.

Sistem Yönetimi

SnomONE IP haberleşme sisteminde yönetim işlemlerinin hepsini web tarayıcınız üzerinden kolaylıkla yapabilirsiniz. Ayrıca kullanıcılar sizin izin verdiğiniz yetkilerde sistemi kendilerine özel hale getirebilirler.

İşletim Lisansı
SnomONE, Microsoft Windows, Linux yada Apple Mac-OS işletim lisanslarında sorunsuz olarak çalışmaktadır. Uzmanlığınız hangisi ise yada hangi lisanslama modelini seçtiyseniz yatırımınızı koruyarak sistemi kurabilirsiniz.

ARS Otomatik Yön Seçimi – Çağrı Yönlendirme
Tüm kullanıcılar nerede olursa olsunlar ve ne zaman görüşme yapmak isterse sistem çağrı en güvenli şekilde doğru operatöre yönlendirir. Böyle SnomONE tek noktadan tüm iletişim maliyetlerinizi yönetmenizi sağlar. Gelen çağrı tarafında ise arayan numara bilgisine göre tanımlı kullanıcıya yada gruba çağrı yönlendirilir.
( Örn. Japonya’dan gelen çağrıların firma içinde Japonca bilen kullanıcıya arama yönlenir. )
Dinamik çağrı yönlendirme ( Ör. Gece/Gündüz zaman dilimlerine göre)


Otomatik Operatör
Maksimum düzeyde esnek bir robot operatör yapısı ile gelen çağrılar kurumsal organizasyon yapınızı en fazla destekleyen yardımcınız olacaktır. Firmanızı arayanlar size özel bir anons ile karşılanır ve yönlendirilir. Böylece hiç müşteri kaybınız olmayacaktır.

Telesekreter – Sesli Posta
SnomONE sistem yapısında kullanıcı tarafından yapılandırılabilir güçlü bir sesli mesaj sistemi bulunmaktadır. Kullanıcılara bırakılan sesli mesajlar IP telefonunuzdan, web tarayıcınız ile yönetim panelinden ve  MS Outlook üzerinden dinleyebilir.
Sesli posta kutusunu isim soyadınız ile sesli olarak etiketliyebilirsiniz.
Sesli posta kutusuna şifre ile erişebilme.
IP telefonlarda bekleyen mesaj ışıklı uyarısı

SIP Harici Hat
SnomONE IP haberleşme sistemine istediğiniz kadar SIP hesap tanımlanabilir. Böylece harici hat bağlantınızda herhangi bir sınırınız yoktur.

Telekonferans Modülü
Sistem basitleştirilmiş yönetim ve güvenilir bir alt yapıda telekonferans odaları kurma imkanı sağlar. Konferans odasına katılacak katılımcılar ancak şifre tuşlayarak dahil olabilirler.

Artık dünyanın neresinde olursanız olun, yöneticinizle müşterinizi ve satış noktanızla tedarikçinizi bir telefonun ucunda buluşturup tüm görüşleri anında değerlendirip maliyetlerinizi minimize edebilirsiniz.
SnomONE çok katılımcılı telefon görüşmelerinin kolayca ve hiç yatırım maliyeti olmadan gerçekleştirilmesini sağlayan bir IP haberleşme sistemidir.
Telekonferans yöneticileri, her katılımcı için PIN üretebilir ve telekonferans süresi sonunda geçesiz hale gelecek PIN’leri katılımcıların cep telefonlarına SMS ile iletebilirler. Böylelikle bir katılımcının, davetli olmadığı halde aynı kurumun diğer telekonferanslarına katılabilmesi engellenmiş olur.
Telekonferans sırasında ses kaydı seçeneği işaretlenerek telekonferansın ses kayıtları alınabilir. Yönetici telekonferans sırasında dilediği zaman ses kaydını durdurup tekrar başlatabilir. Telekonferansın sonunda, yapılan ses kaydı arşiv ya da dağıtım amacıyla yönetim arayüzünden indirilebilir.

Ses Kayıt
SnomONE ile istenirse tüm görüşmeler kayıt altında tutabilir. Kayıtlar otomatik olarak yapılabileceği gibi kullanıcı tarafından istendiği zaman başlatılabilir.
Geçmişte yalnızca çağrı merkezleri ve finansal kuruluşların çok büyükmaliyetlerle sahip olmaya çalıştığı ses kayıt cihazları, günümüzde tüm sektörlerde ihtiyaç duyulan bir ürün haline gelmeye başladı.
SnomONE görüşmelerin kaydını ilave bir maliyet gerektirmeksizin kayıt altına alabilmektedir.
İşletmelerin telefon görüşmelerini kayıt etmeleri için dört temel neden var:

1.Müşteri ilişkilerini geliştirmek:
Birçok işletme bünyesinde öncelikli görevi müşteri ilişkileri olan çalışanlara istihdam sağlar. Genellikle telefon bu ilişkilerin düzenlenmesinde kullanılan en önemli iletişim aracıdır. Bireysel hareketler tüm firmanın müşteri gözündeki yerini etkileyebilir.
Müşteri servislerinde telefon görüşmelerinin en önemli yararı, çalışanların deneyimlerini birbirleri ile paylaşmalarını sağlamasıdır. Genellikle telefon, müşterinin işletme ile tanışmasını sağlayan tek araçtır. Bu anlamda müşteri hizmetlerinde çalışanların deneyimlerini birbirleri ile paylaşmaları daha da büyük önem kazanmaktadır.
Telefon görüşmelerinin kayıt edilmesinin diğer bir faydası da işletmecinin çalışanların performansını ölçmesini sağlamasıdır.
Telefon görüşmeleri yeni çalışanlar için de faydalıdır. Kayıt edilmiş sesleri dinleyerek daha hızlı bir şekilde eğitimlerini tamamlamaları ve iş başına geçmelerini sağlayabilir.

2.İşlemleri kayıt etmek:
Birçok kişi telefon üzerinden çok önemli işlemler gerçekleştirir, sipariş verir. Aşağıdaki sebeplerin herhangi birinden dolayı telefon görüşmesi kaydetmek gerekli olabilir.

Doğrulama: Üzerine konuştuğunuz detayları kolaylıkla yazılı hale getirebilirsiniz. Her şeyi hatırlamak ya da not etmek zorunda kalmazsınız. Telefon kaydı, yapılan görüşmelere dönüp yanlış anlamaları ortadan kaldırmanıza yardımcı olur.

Anlaşmazlıkların Çözümü: Mutlaka hepimizin başından geçmiştir. Telefonda verilen siparişle gelen malın farklı olduğu söylenmiştir. Büyük çoğunluğumuz her türlü durumda müşterinin haklılığını savunuruz ancak bu prensip elinizde kanıt yoksa maddi kayıplardan müşteri kaybına kadar büyük kayıplara yol açabilir.

Eğer işletme bir hata yapıyorsa kötü sonuçlar doğurmadan nedenleri araştırılabilir, işlemleri kayıt altına almak hızlı bilgiye ve orijinal siparişe tekrar dönüşe olanak sağlar. Eğer hata işletmeden kaynaklanmıyorsa telefon görüşmelerinin kaydı sizi pahalı bedeller ödenmesinden korur ve adınızın lekelenmesini önler. Eğer kayıt yapılmazsa elinizde somut veri olmadan sorunu çözmeye çalışırsınız.

Görüşmeleri meslektaşlarınız ile paylaşmak: Eğer en büyük müşteriniz ile çok ciddi bir görüşmeyi yeni bitirmişseniz ve detayları meslektaşlarınızla veya bir çalışanınızla paylaşmak isterseniz, ses dosyasını e-posta ile göndermek bunun en etkili ve kolay yoludur.

3.Telefon giderlerini kontrol altında tutmak:
İşletmelerde telefon giderleri büyük bir kayıp olarak göze çarpmaktadır. Düzensiz ve gereksiz aramalar bu giderlerin temelini oluşturmaktadır. Maalesef telefon kullanımında eğitimsiz olan kullanıcılar da büyük kayıplara neden olurlar. Faturalarda tespit edilen aramaların içeriği bilinemediği için çözüm bulmak da güçleşmektedir. Telefon görüşmelerinin kaydı, gereksiz, düzensiz aramaların ve eğitimsiz kişilerin tespitinde kullanılabilir ve bu tarz gereksiz giderlerin önüne geçilebilir. Ayrıca telefon görüşmelerinin kayıt edilmekte olduğunun çalışanlar tarafından da bilinmesi otokontrol sağlar.

4.Güvenliği arttırma ve suiistimallerden sakınma:
Pek çok işletme bazı çalışanların kötü niyetli faaliyetleri nedeniyle büyük zararlara uğramaktadır. Telefon görüşmelerinin kayıt altına alınması şirket bilgilerinin sızdırılması ve amaç dışı kullanımı engellemek için en kesin çözüm yöntemidir.
Finans kuruluşları, kamu kurumları, itfaiye, acil servisler, sağlık sektöründe faaliyet gösteren firmalar, sigorta acenteleri ve danışmanlık firmaları telefon ile yaptıkları görüşmelerin hassasiyeti sebebiyle telefon görüşmelerini kayıt etmelidirler.

Call Center – Çağrı Merkezi

Çağrı merkezi çözümleri, özellikle son yıllarda firmaların iletişim merkezleri, şirketlerin mevcut ve potansiyelmüşterileri ile etkileşimlerinde önemli bir rol oynayan kritik ürünler haline gelmiştir. SnomONE  bu alanda da en efektif iletişim merkezlerinin kurulması için gerekli tüm yazılım, donanım ve hizmetleri uygulamaya alan anahtar teslim çözümler sunmaktadır.
SnomONE ile kurulan çağrı merkezleri inbound&outbound (gelen ve giden çağrı) aramalarda kurumsal çözümler sağlar. SnomONE ile çağrı merkezi sahibi firmanın itibarını arttırmaya ve güçlü bir yatırım getirisi sağlamaya odaklanmıştır.
Inbound ve Outbound çağrı merkezleriniz için kusursuz çözümler sunar. İş akış süreçlerine uygun, kolay yönetilebilir ve dinamik yapısı sayesinde çağrı merkeziniz her an ihtiyaç duyulduğu şekilde çalışır. SnomONE ile gelen/giden çağrıları isteğiniz ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda yönlendirebilir ve raporlayabilirsiniz. 

 

Çağrı merkezi maliyetlerini etkin bir şekilde yönetmek için verimliliği en üst seviyede tutacak donanım ve yazılım alt yapısını sunan SnomONE hatta yeni gelir akışı sağlamak için komple bir çözümdür.
Sistem IP alt yapı ile kurulduğundan çağrı merkezi kullanıcısı nerede olursa olsun sisteme dahil olarak çalışmaya devam edebilirler.
Yüksek maliyetli ilave yatırımlara ihtiyaç olmadan sistemin genişlemesine imkan sağlar.
Gelişmiş inbound - gelen çağrı yönetimi sayesinde %100 müşteri memnuniyeti ile satışların yükselmesini ve ilave gelirlerin kazanılmasını sağlar.
Geniş ve detaylı rapor analiz sonuçları ile hedeflere hızlı bir şekilde ulaşma imkanı sunar. Rapor formatları isteğinize göre düzenlenip, özelleştirilebilir.
Görüşme kayıtları ve anlık dinleme seçenekleri sayesinde agent’ların müşteriye daha iyi hizmet vermesini sağlar.
Müşterilerin hızlı ve kaliteli servis beklentileri, gelişmiş IVR yönetimi ile gereksiz arama transferlerine ve beklemelere gerek olmadan, müşteriler en uygun agent’lara yönlendirilerek karşılanır. Agent’lardan biri aramayı karşıladığında müşteri bilgileri anında bilgisayar ekranında görünür. Böylece agent’lar hızlıca müşteri bilgilerine odaklanarak müşterilere hızlı ve doğru hizmet verebilir.

SnomONE çağrı merkezi yönetimi web tabanlı bir yazılımdır. Böylece internetin ve bilgisayarınızın olduğu heryerden sisteminizi yönetebilir, çağrı bilgilerinizi ve raporlarınızı görüntüleyebilirsiniz.
SnomONEsistem yapısı olanyüksek teknoloji ve esnek yazılım mimarisi sayesinde varolan uygulamalarınızla kolayca ve kısa sürede entegrasyon sağlanabilir.
Küçük, orta ve büyük ölçekli çağrı merkezleri için yüksek donanım yatırımlarına ihtiyaç duymayan düşük toplam sahip olma maliyetli bir çözümdür.

SnomONE Çağrı Merkezi Özellikleri
Arayan kişinin numara bilgisine göre yönlendirme ve kuyruklar oluşturma,

Online Kuyruk İzleme – Wallboard
Çağrı Merkezi yöneticisi tarafından çağrı trafiğini ve agent durumlarını online olarak izlenmesine olanak veren WallBoard paneli bununmaktadır. Çağrı Merkezi yöneticisi isterse bu panelden agent durumlarını istediği gibi değiştirebilir.

Raporlama Modulü
Çağrı Merkezi detaylı raporlama özelliği sayesinde agent, çağrı trafiği, bekleyen çağrı durumu, mola süreleri gibi raporları almanız çok kolaydır. Standart rapor formatlarının yanında firmanızın ihtiyaçlarına göre özel olarak da özel rapor formatları oluşturabilirsiniz.

SnomONE Çağrı Merkezini ISDN PRI yada SIP Network ile bağlantı kurularak halen kullanmakta olduğunuz telefon santralına entegre edebilirsiniz. Böylece daha önce yapmış olduğuuz yatırım korunmuş olacaktır.

Çağrı Merkezi yöneticisi görüşmeleri anlık dinleyebilir, isterse araya girebilir yada agent’a direktifler verebilir.

CRM entegrasyonu mümkündür. CSTA desteği, TAPI Server desteği
Agent Login – Logout özelliği ile sadece aktif kişilere çağrı gelir.
Farklı Çağrı Merkezi grupları oluşturabilme.
Agent tarafında ister IP Telefon, ister bilgisayar üzerinden softphone ile çalışabilme imkanı.
Agent lokasyon bağımsız olarak çalışabilir.

Güvenlik Özellikleri
SIP TLS transport layer
SRTP medya şifreleme
HTTPS web desteği
Seçilebilir şifreleme ilkesi
Başarısız kimlik doğrulama işlemleri sonrasında IP adresi kara listeye alma

Network Desteği
Multiple IP-addresdesteği
IPv4 and IPv6 desteği
Multiple SIP ports, multiple HTTP ports,multiple TFTP ports; all ports can be bound tospecific IP addresses
QoS tanımlanabilir
DNS A, AAAA, SRV ve NAPTR desteği
ENUM desteği