Çagri Kayip Yazilimi, Çagri Kayit Yazilimi, Kacirilan Çagri, Kacirilan Çagri Kayit, Cristal Info, Kristal Info Çagri Kayit Yazilimi, Çagri Kayit Yazilimlari, CALL –PRO ÇAGRI KAYIT PROGRAMI, CallPro Çagri Kayit Yazilimi,

alcatel, lg, nortel, lgnortel, lg, ericcson, lgericcson, karel, sys, lgn, oxo, omnipcx, omnipcx office, omnipcx enterprise, oxe, 4400, pra, isdn, dect, voip, sip, h323, ip telefon, call center, contact center, çagri merkezi, cagri merkezi, kulaklik, kulaklik, headset, telmax, siemens, gigaset, c590, as180, sl400, telefon, telefon santrali, telefon santrali, pbx, santral, ms48, ms48s, ms48c, ariasoho, aria soho, ipecs, ipldk, keymile, linerunner, yealink, snom, snomone, sip telefon, Microsoft, lync, ocs, microsotflync, 7224, 4029, 4019, 4039, 4068, 4010, 4035, 4020, 4008, 4018, 4028, 4038, sennheiser, plantronics, fortel, fct, alcatel lucent, swtch, qnap, veri yedekleme, nas, nvr, genesys, omni, call manager, cisco, ip pbx, teknik servis, ivr, robot operatör, 4070, pbxnsip, snom 300, snom 320, polycom, konftel, konferans telefonu, video konferans, görüntülü telefon, mg501, soundstation, Çağrı Kayıt Yazılımı, Kacırılan Çağrı Kayıt Yazılımı, Çağrı Kayıt Yazılımı, Kayıt Yazılımı, Cristral İnfo
CRYSTAL INFO  DETAYLI ÇAĞRI KAYIT YAZILIMI
asd 

Tüm santral sistemleri, üzerlerinden yapılan her bir çağrı için bilgi üretir ve bunu değişik şekillerde (IP, RS 232) yorumlanmak üzere dışarı verirler. Çağrı Yönetim Sistemleri santrallerin dışarıya sundukları bilginin islenmesi ve kurumsal olarak kullanılmasını sağlayan katma değerli yazılımlardır.

CyrstalInfo sektördeki en kapsamlı, kolay kullanımı olan, sağlam ve profesyonel bir Çağrı Yönetim Sistemi'dir. Her PC' de standart olarak bulunan bir web browser sayesinde şirketinizin telefon sistemleri ile ilgili tüm özet/detay istatistiklere ve sistem yönetimine ulaşabilirsiniz. Sınırsız kullanıcı tanımlayıp, istenilen noktadan(internet de dahil), son kullanıcının da kendi görüşme bilgilerine ulaşması sağlanabilir.

 

Crystalinfo Multisite
Birden fazla şubesi bulunan kurumlar için geliştirilmiş Detaylı Çağrı Kayıt yazılımlarıdır. Farklı lokasyonlardaki şubelerin telefon harcamaları ve telekom analizlerinin tek bir merkezden kontrol ve yönetimini sağlar. Merkez ve şubeler arasında telekomünikasyon alt yatırımı yapmayı planlayan firmaların, bu yatırımının miktarını ve yönünü doğru olarak belirleyebilmesini sağlamak üzere kullanılabilir.

Neden ihtiyaç var? 

Eğer bir kurum telefon giderlerini önemsiyor ve kurumsal amaçlı kullanım dışındaki kullanım belli kontroller çerçevesinde gerçekleştirmeyi düşünüyorsa bu sisteme ihtiyaç vardır.
Geleneksel ÇYS (Çağrı Yönetim Sistemi) genelde "gider" azaltıcı yazılımlar olarak değerlendirildiler. Fonksiyon ve özellikler, teknolojik ilerlemeyle gelişmesi ve genişlemesi neticesinde, yüksek katma değerli sistemler geliştirilmeye başlandı. Bunun neticesinde kurumların yaşantılarına giren;
Telepazarlama
d Telesatış
d
Müşteri ilşkileri Yönetimi (MİY, CRM)
dMüşteri destek hatları
ve diğer telefon merkezli hizmetler / kavramlar da ÇYS' den fazlasıyla yararlanmaya başladılar.

Temel özellikleri

      d Kolay kurulum, kullanıcı ve yönetim
      d Çok kapsamlı özet, detay ve drilldown raporlama
      d Entegre(tek ekrandan herşeyi görebilme) ve CyrstalInfo ağ yönetimi (multi_site kurumlarda)
      d Linux tabanlı sunucu sayesinde minimum devredışı kalma ve hızlı işlem gücü
      d Bir PC' ye kurulan basit yazılımların dezavantajlarının hiçbirisinin olmaması
      d CyrstalInfo ağının oluşturulabilmesi
      d Üstün güvenlik mekanizması
      d Telekom, GSM, özel hat tarifenlendirilme yapılabilmesi
      d Sınırsız veritabanı büyüklüğü
      d Tamamen browser tabanlı kullanım ve yönetim
      d Geliştirilmiş telefon rehberi özelliği
      d Farklı santrallerle çalışabilme
      d Farklı yapılandırılmış santrallerin tek bir merkezde birleştirebilme
      dSınırsız kullanıcı desteği
      d Kurumsal Intranetlere entegrasyon
      dTüm şirket kullanıcılarının kendileri ile ilgili bilgilere browser yardımıyla kolay erişim
      dAbandon uyarısı
      dAuthorization code, transfer ve konferans özelliklerini desteklemesi

    Esnek raporlama modülü

    d Tüm sistem aktivitelerinin raporlanması
    d Detay ve özet tablolar, drilldown raporlama özelliği
    d Gelen/giden çağrı, tarih, saat, dahili, otorizasyon kodu, erişim kodu/access code),çıkış hattı(trunk), kullanıcı ve diğer birçok bilgi üzerinden filtreleme
    d Departman, dahili, kullanıcı, çıkış kodu ve daha birçok kritere göre raporlama
    d Güncel tarifelere göre ücretlerin gösterilmesi
    d Günlük, haftalık, aylık veya belirtilecek tarih kriterine göre özet raporların alınabilmesi
    d Kaliteli ve mantıklı raporlar oluşturabilme ve bu raporların diğer ürünlere kopyalanabilmesi
    dTüm raporların belli zamanlarda otomatik oluşturulup istenilen e-mail edreslerine gönderilmesiKolay kurulum, kullanıcı ve yönetim
    d Çok kapsamlı özet, detay ve drilldown raporlama
    d Entegre(tek ekrandan herşeyi görebilme) ve CyrstalInfo ağ yönetimi (multi_site kurumlarda)
    d Linux tabanlı sunucu sayesinde minimum devredışı kalma ve hızlı işlem gücü (düşük konfigürasyonlu sunucular da dahi sorunsuz çalışma ve hız)
    d Bir PC' ye kurulan basit yazılımların dezavantajlarının hiçbirisinin olmaması
    dCyrstalInfo ağının oluşturulabilmesi
    dÜstün güvenlik mekanizması
    dTelekom, GSM, özel hat tarifenlendirilme yapılabilmesi
    d Sınırsız veritabanı büyüklüğü
    d Tamamen browser tabanlı kullanım ve yönetim
    d Geliştirilmiş telefon rehberi özelliği
    d Farklı santrallerle çalışabilme
    d Farklı yapılandırılmış santrallerin tek bir merkezde birleştirebilme
    dSınırsız kullanıcı desteği
    d Kurumsal Intranetlere entegrasyon
    dTüm şirket kullanıcılarının kendileri ile ilgili bilgilere browser yardımıyla kolay erişim
    d Abandon uyarısı
    dAuthorization code, transfer ve konferans özelliklerini desteklemesi

Esnek raporlama modülü

    dTüm sistem aktivitelerinin raporlanması
    dDetay ve özet tablolar, drilldown raporlama özelliği
    d Gelen/giden çağrı, tarih, saat, dahili, otorizasyon kodu, erişim kodu/access code),çıkış hattı(trunk), kullanıcı ve diğer birçok bilgi üzerinden filtreleme
    dDepartman, dahili, kullanıcı, çıkış kodu ve daha birçok kritere göre raporlama
    d Güncel tarifelere göre ücretlerin gösterilmesi
    d Günlük, haftalık, aylık veya belirtilecek tarih kriterine göre özet raporların alınabilmesi
    d Kaliteli ve mantıklı raporlar oluşturabilme ve bu raporların diğer ürünlere kopyalanabilmesi
    d Tüm raporların belli zamanlarda otomatik oluşturulup istenilen e-mail edreslerine gönderilmesi
 

Esnek raporlama modülü

    d Web tabanlı kullanım
    d Sınırsız ve lisanssız sayıda kullanıcı tanımlama ve browser üzerinden sisteme giriş
    d Türkiyenin en kapsamlı Telekom, GSM ve özel numara tarife algoritması
    d Yüksek hız
    d Sınırsız raporlama özelliği
    d Üstün güvenlik mekanizması
    d Kolay ve profesyonel yönetim modülleri
    d E-mail entegrasyonu
    d Sistem sağlığı kontrolleri ve çıkabilecek problemlerin önceden ilgililere haber verilmesi
    d Profesyonel kadro ile teknik danışmanlık desteği
    d İsteğe bağlı yeni özelliklerin ilave edilebilmesi
    d Kurumsal intranetlere entegrasyonu
    d Multisite çalışabilme ve tüm sistemin internet üzerindeki herhangi bir noktadan gözlemlenebilmesi ve yönetimi
    d Kullanıcı, dahili, otorizasyon kodu, kullanıcılar için kota verilmesi ve sınırsız kullanıcıya anında duyurulması
 

Tek ekran görüntüleme

    dSistem yönetimi ve üst düzey yönetimin, tüm şirketin bilgilerine tek bir ekrandan otomatik yenileme (auto_refresh) şeklinde gözlemleyebilmesi

    d"Tek ekran" özelliğinin sıradan kullanıcıların da kullanımına açılması ve kişilerin kendi görüşmelerini, şirketin diğer kullanıcılarına göre olan durumları , kota sınırları, sınırın nersinde olduklarını, kişisel ajandalarını görebilmesi
 

LAN uyumluluğu

    d Internet veya erişim hakkı verilen herhangi bir bilgisayardan bir web browser vasıtasyla tüm özelliklere erişim
    d Kullanıcıların(Clients) PC' lerine herhangi bir yazılım kurma ihtiyacının olmaması
    d Sınırsız ve lisans ücreti olmaksızın kullanıcı tanımlayabilme
    d Değişik lokasyonlardaki şirketlerin( bölge müdürlüğü, şube vs) CyrstalInfo server bilgilerinin tek bir merkezde toplanabilmesi
    d Çok sayıda bölge, şube ve birimin lokasyon sınırı olmaksızın tek bir merkezden gözlemlenebilmesi
    d E-mail konfigürasyonu sayesinde sistemle ilgili tüm bilginin istenilen e-mail adresine ve istenilen aralıklarda gönderilmesi
    d Oluşabilecek problemlerin sistem tarafından önceden ilgili birimlere haber verilmesi
    dDisk dolması
    d Santrale veri gelmemesi
    d Sanralin kendisiyle ilgili CyrstaInfo' ya iletiiği kritik bilgiler
 

Güçlü ve basit veritabanı yönetimi

    d Sistemin çalıştığı veritabanının durumunun browser üzerinden gözlemlenmesi
    d Otomatik veya istenildiği anda sistem yedeklemesinin yapılması
    d Disk kapasitesi, kayıt adet durumları, son yedeklemeler ve başarı durumlarının gözlemlenebilmesi
    d İstenilen kayıtların arşivlenmesi ve arşivden rapor alınabilmesi

    Server tabanlı çalışma
    d Linux' un güvenilir mimarisinden faydalanma
    d Maksimum çalışırlık
    d Başka yazılım veya işletim sistemi sınırlamalarından bağımsız çalışabilme
    d Sınırsız kullanıcının bağlanabilmesine olanak sağlama
    d Gelişmiş e-mail konfigürasyonu
    d Hızlı ve güvenli veritabanı mimarisi
    d Multi site bir kurumun bütün şubelerinin bilgisin, barındırabilme ve internet üzerinden bu bilgiyi istenen tüm kullanıcılara açabilme
    d İlave modüllerle CrystalInfo' yu kurumsal bir portal haline getirebilme

    Genişletilmiş güvenlik
    d Kullanıcı bazında şifreleme
    d Sınırsız sistem kullanıcısı tanımlayabilme
    d Tüm sistem haklarının "Hak Yönetim Sistemi" (Rights Management System) sayesinde verilip alınabilmesi
    d Raporların kullanıcı bazında sınırlandırılması

İlave modüllerin geliştrilmesi
Çağrı yönetim sisteminden öte bir yazılım olan CrystalInfo mimarisi yeni modüllerin kolayca eklenebileceği bir şekilde dizayn edilmiştir. İstenildiği takdirde CrystalInfo' ya daha bir çok modül ilave edilebilir. 

Bunlardan bazıları;
Description: http://www.vodasoft.com.tr/images/ok2.gifŞirket haberleri
Description: http://www.vodasoft.com.tr/images/ok2.gifŞirket içi mesajlaşma
Description: http://www.vodasoft.com.tr/images/ok2.gifDöküman yönetimi
Description: http://www.vodasoft.com.tr/images/ok2.gifProje yönetim modülü
Description: http://www.vodasoft.com.tr/images/ok2.gifMüşteri İlişkiler Yönetim modülü
Description: http://www.vodasoft.com.tr/images/ok2.gifKurumsal Intranet
Description: http://www.vodasoft.com.tr/images/ok2.gifİnsan kaynakları modülü

Sistem gereksinimi

    d Min Pentium 2 MMX(Pentium 3 veya 4 önerilir) CD Rom, 128 Kb Ram, 10 GB Harddisk
    d Network connecting
    d Boş bir Com portu
    dRapor alınacak santralin CDR bilgisinin verileceği portun açılması
    d Tüm kurulum şirketimizce yapılacaktır ve çalışır durumda müşterimize teslim edilecektir.

s s
sd

ISDN    WIFI    IP TELEFON   SIP    H323    CLID    VOIP    DECT   CTI    TAPI    SOFTPHONE   
IP SANTRAL     IP PBX     CALL CENTER     TELEFON SANTRALI     ROBOT OPERATÖR     VOICE MAIL     KAPI TELEFONU     KULAKLIK     HEADSET
CRİSTAL İNFO          RAPORLAMA YAZILIMI          ÇAĞRI KAYIT           ÇAĞRI KAYIT YAZILIMI
S