IVR - Sesli Yanit Sistemleri, Sesli Yanit Sistemi, SYS, Anons Kaydi, Studyo Anons Kaydi, SYS Sesli Yanit Sistemleri, EAR 4000, SYS SESLI YANIT SISTEMLERI,
Sesli Yanit Sistemi Sesli Yanit Sistemi Sesli Yanit Sistemi Sesli Yanit Sistemi
1 2 3 4
Otomatik Cevaplama
Call Manager, firmanizin telefon trafigini düzenler; firmaniza gelen çagrilarin tümüne yanit verir, arayan kisiler telefonda beklemek durumunda kalmaz. Ayni anda bir çok çagriya cevap vererek operatörlerin daha rahat ve verimli çalismasina olanak tanir. Call Manager tek tus ile yönlendirme yapabilir. Örnegin; Satis için 1 'i, Muhasebe için 2'yi tuslamaniz Call Manager için yeterlidir. Türkçe, Ingilizce standart dil destegi yaninda istenilen dillerde uygulama ile farkli dillerde anons yapilabilir. Bu sayede yabanci müsteriler ile kolay iletisim kurabilmeyi saglar.

Sesli Mesaj Alma
Call Manager, firmaniza gelen tüm çagrilara cevap verdikten sonra, yerinde olmayan dahili aboneler için sizi arayanlara sesli mesaj birakma imkani sunar. Arayan kisilere kisisel anonsunuzu dinleterek birakilan mesajlari kaydeder. Call Manager'i arayarak posta kutunuza birakilmis olan mesajlari dinlemek için sirket içinde olmaniz gerekmez. Call Manager'i sirket disindan da arayabilirsiniz. Call Manager posta kutunuza erisimi sifre ile de koruma altina alir. Mesajlarinizi sadece siz dinlersiniz.

Gelisim ve Esneklik
CALL MANAGER çok iyi tasarlanmis Sesli Posta, Otomatik karsilama ve Sesli Metin sistemidir. CALL MANAGER boyutlari ve Flash Hafiza / CF kart kayit seçenekleri ile küçük ve orta ölçekli sirketler için tasarlanmis yüksek verimlilik saglayan bir sistemdir. 'Tak-Kullan' ve hepsi bir arada yapisiyla daha büyük ve pahali sistemlerin tüm özelliklerine sahiptir. CALL MANAGER, PC gerektirmeyen yapisi ile uluslararasi standartlara uygun tüm PBX Telefon Santralleri ile uyumludur. 2 kanaldan-8 kanala kadar esnek mimari bir yapisi vardir.







Otomatik Karsilama (Auto Attendant)
  • Çoklu lisan seçeneği
  • Alt menüler oluşturabilme
  • Gündüz, gece ve tatil günleri anons seçeneği
  • Tatil çizelgesi yapabilme
  • Haftalık çalışma saatleri programlayabilme
  • Gruplara Çağrı Yönlendirme
  • Departmanlara ayırabilme
  • Ayarlanabilir numara düzenlemesi
  • Numara tekrarı
  • Tek numara çağrı yönlendirme
  • Çağrı gelişini kısıtlayabilirle
  • Bilgi hattı için altyapı oluşturabilme 


Sesli Posta (Voice Mail)
  • 511 adet posta kutusu
  • Kişisel karşılama anonsları yapabilme
  • Her mesaj için tarih ve saat bilgisi
  • Her posta kutusu için lisan seçeneği
  • Diğer posta kutulanna mesaj ekleme ve yönlendirme
  • Açma/Kapama kontrollü bekleyen mesaj lambası
  • Mesaj iletileri için zaman programlaması
  • Mesaj dinleme, saklama, kopyasını başkasına gönderme ve silme özelliği
  • Uyandırma servisi
  • Şifre koruması 
Sesli Metin
  • 4 seviye 170 menü (4-8 kanal Call Manager)
  • 4 kademe 9 tek rakam menü (2 Kanal Call Manager)
  • Her menü için tek numara çağrı yönlendirme
  • Isyeri çalisma programina göre metinler arasi otomatik geçis 






Sistem Yönetimi
  • Yönetici ve sistem parolasi
  • Otomatik ayarli sistem saati
  • Sesli menüler yardimi ile kolay kullanim ve programlama, sistem anonslarini degistirebilme
  • Uzaktan kontrol ve programlama, ses kaydi yapabilme
  • Otomatik CPT ayarlan ve Tak-Çalistir mantigi ile kullanim





Özellikler ve Servisler
EAR 2000 özellikleri arasında aşağıdakiler bulunur:

  • Açilis Mesajlari: Her hat için Gün, Gece, Tatil.
  • Çağrı Transferi

Sistem yöneticisi EAR 2000'i kullanarak çagriyi asagidaki modlardan birindeki dahili numaralara aktarabilir: Kontrolsüz. EAR 2000 çagrilari dahilinin durumunu dogrulamadan hemen aktarir. Yari-kontrollü. EAR 2000 dahiliye çagriyi aktarmadan önce mesgul sinyalini kontrol eder.

  • 9 dakika’ya kadar kayıt süresi.
  • Yüksek kalitede kayıt.
  • Flash bellek.
  • Ayarlanabilir flas süresi.
  • Çağrı ilerleme tonu veya DTMF kodları kullanarak meşgul algılaması.
  • Meşgul menüsü
  • Uzaktan programlama ve kayıt.
  • Basit işletim ve bakim.
EAR4000 Robot Operatör
EAR 4000, küçük ölçekli firmalar için üretilmis, birden fazla dil seçenegi olan sesli yanit sistemidir. ITS firmasi tarafindan üretilmis olup, yillardir sesli yanit sistemlerinde liderlik yapan SYS firmasi tarafindan sizlere sunulmaktadir. EAR 4000,’in 2 ve 4 portluk olmak üzere iki degisik tipi bulunmaktadir Tüm santrallerle uyumludur. Ancak bazi özel santral tipleriyle, RS-232 seri portu veya analog hatlarin bazi özelliklerini kullanarak çok daha uyumlu çalisir. ( Örn: SIEMENS HI-COM100 serisi, TELESIS PX-100 serisi, PANASONIC vs. ) Sistem yöneticisi olarak belirlenen kisi tarafindan uzaktan telefon tuslarini kullanarak veya EAR 4000 Utility Programini ( VUP ) kullanarak programlanabilir.

Özellikler
EAR 4000’in özellikleri üç ayri grupta toplanabilir :

  • Sistem özellikleri.
  • Çağrı yönlendirme özellikleri.
  • Posta Kutusu Özellikleri

Sistem Özellikleri
  • Programlama

Sistem yöneticisi EAR 4000’i iki farkli yöntemle programlayabilir.
- Sisteme bagli olan hatlardan birini arayip DTMF tonlu bir telefon araciligiyla.
- Bir bilgisayar araciligiyla EAR 4000 Utility Programi ( VUP ) kullanarak. Bu program Windows tabanli olup ITS tarafindan yazilmistir.

  • Santral entegrasyonu

Sistem yöneticisi tarafindan EAR 4000 ’in santral ile entegrasyonu saglanabilir. DTMF tonlari kullanarak In-band DTMF entegrasyonu saglanabilir. Bu özellik sayesinde çagri cevaplama, mesgulden geri alma, cevapsizdan geri alma, mesaj ikaz ve bunun gibi diger haberlesme parametreleri santral ile daha uyumlu hale getirilebilir.
Santral ile EAR 4000 arasinda RS232 baglantisi yapilabilir. Bu özellik ITS tarafindan imal edilen özel santrallerde kullanilabilir.

  • Güvenlik şifreleri

EAR 4000’de üç farkli sifre uygulamasi vardir. Sifreler dört hanelidir.
- Sistem Yöneticisi sifresi :’in tüm özelliklerini degistirme yetkisindedir.
- Operatör sifresi: Çalisma modlarinin degistirilmesine izin verir.
- Posta Kutusu sifresi: Posta kutusu sahiplerine kisisel özelliklerini degistirme yetkisi verir. Herhangi bir zamanda posta kutusu sahibi sifresini degistirebilir.

Çağrı Yönlendirme Özellikleri

  • Açılış anonsu

  • EAR 4000 arayan kisilere açilis anonsunu okur. Bu anonsta genellikle sirketin ismi, dahili numara tuslanabilecegi, departman seçenekleri, lisan seçenekleri gibi bilgiler bulunur. Anons esnasinda arayan kisiler tek tusa basarak departmanlara ulasabilir, dahili numara tuslayabilir veya bekleyip operatöre baglanabilir.


  • Çalışma modları

  • EAR 4000 arayan kisileri günün saatine göre bagli olarak, dört farkli anonsla karsilayabilir.

    - Gündüz modu: Normal mesai saatlerindeki çalisma seklidir. EAR 4000 bu modda iken gündüz anonsunu okur. Arayanlara bu anons içerisinde dahili numara tuslama seçenegi, departman seçenekleri sunulabilir.
    - Gece modu: Mesai saatleri disindaki çalisma seklidir. EAR 4000 bu modda iken gece anonsunu okur.
    - Tatil modu: Çesitli tatil günlerinde arayanlar özel olarak kaydedilmis anonsla karsilanabilir. Bu mod operatör tarafindan sifresi girilerek aktif hale getirilebilir.
    - Öglen modu: Gündüz modu içerisinde kalan öglen tatillerini belirten çalisma seklidir. Bu modda arayanlara gece anonsundaki gibi bir anons okunabilir.


  • Sistem takvimi ( Otomatik mod )


  • Bu modda sistem gece, gündüz, öglen modu ayrimini otomatik olarak yapar. Bunun için sistem yöneticisi tarafindan bu modlarin saatleri belirtilmelidir.


  • Faks algılama


  • EAR 4000 açilis anonsunu okurken karsidan faks tonu ( CNG) algilarsa, çagriyi otomatik olarak daha önceden belirlenmis olan faks dahilisine transfer eder.


VOCAL

Robot Operatör

VOCAL, küçük ölçekli firmalar için üretilmis, birden fazla dil seçenegi olan sesli yanit sistemidir. ITS firmasi tarafindan üretilmistir. VOCAL’in 2 ve 4 portluk olmak üzere iki degisik tipi bulunmaktadir. En fazla 128 adet dahili hatta hizmet verebilir. Tüm santrallarla uyumludur. Ancak bazi özel santral tipleriyle, RS-232 seri portu veya analog hatlarin bazi özelliklerini kullanarak çok daha uyumlu çalisir. ( Örn: SIEMENS HI-COM100 serisi, TELESIS PX-100 serisi, PANASONIC vs. ) Sistem yöneticisi olarak belirlenen kisi tarafindan uzaktan telefon tuslarini kullanarak veya VOCAL Utility Programini ( VUP ) kullanarak programlanabilir.

Özellikler VOCAL’in özellikleri üç ayri grupta toplanabilir :
  • Sistem özellikleri.
  • Çağrı yönlendirme özellikleri
  • Posta kutusu özellikleri


Sistem Özellikleri
  • Programlama
Sistem yöneticisi VOCAL’i iki farkli yöntemle programlayabilir. - Sisteme bagli olan hatlardan birini arayip DTMF tonlu bir telefon araciligiyla. - Bir bilgisayar araciligiyla VOCAL Utility Programi ( VUP ) kullanarak. Bu program Windows tabanli olup ITS tarafindan yazilmistir.

  • Santral entegrasyonu

Sistem yöneticisi tarafindan VOCAL’in santral ile entegrasyonu saglanabilir. DTMF tonlari kullanarak In-band DTMF entegrasyonu saglanabilir. Bu özellik sayesinde çagri cevaplama, mesgulden geri alma, cevapsizdan geri alma, mesaj ikaz ve bunun gibi diger haberlesme parametreleri santral ile daha uyumlu hale getirilebilir. Santral ile VOCAL arasinda RS232 baglantisi yapilabilir. Bu özellik ITS tarafindan imal edilen özel santrallarda kullanilabilir.

  • Güvenlik şifreleri

VOCAL’de üç farkli sifre uygulamasi vardir. Sifreler dört hanelidir.
- Sistem Yöneticisi sifresi: VOCAL’in tüm özelliklerini degistirme yetkisindedir.
- Operatör sifresi: Çalisma modlarinin degistirilmesine izin verir.
- Posta Kutusu sifresi: Posta kutusu sahiplerine kisisel özelliklerini degistirme yetkisi verir. Herhangi bir zamanda posta kutusu sahibi sifresini degistirebilir.


Çağrı Yönlendirme Özellikleri







Açilis anonsu
VOCAL arayan kisilere açilis anonsunu okur. Bu anonsta genellikle sirketin ismi, dahili numara tuslanabilecegi, departman seçenekleri, lisan seçenekleri gibi bilgiler bulunur. Anons esnasinda arayan kisiler tek tusa basarak departmanlara ulasabilir, dahili numara tuslayabilir veya bekleyip operatöre baglanabilir.






Çalisma modlari
  • VOCAL arayan kisileri günün saatine göre bagli olarak, dört farkli anonsla karsilayabilir.

  • Gündüz modu: Normal mesai saatlerindeki çalışma seklidir. VOCAL bu modda iken gündüz anonsunu okur. Arayanlara bu anons içerisinde dahili numara tuşlama seçeneği, departman seçenekleri sunulabilir.

  • Gece modu: Mesai saatleri dışındaki çalışma seklidir. VOCAL bu modda iken gece anonsunu okur.

  • Tatil modu: Çeşitli tatil günlerinde arayanlar özel olarak kaydedilmiş anonsla karşılanabilir. Bu mod operatör tarafından şifresi girilerek aktif hale getirilebilir.
     
  • Öğlen modu: Gündüz modu içerisinde kalan öğlen tatillerini belirten çalışma seklidir. Bu modda arayanlara gece anonsundaki gibi bir anons okunabilir.

Faks algilama
VOCAL açilis anonsunu okurken karsidan faks tonu ( CNG) algilarsa, çagriyi otomatik olarak daha önceden belirlenmis olan faks dahilisine transfer eder.





VM-PRO
Müsterilerinizi dinleyin
Müsteriler her zaman kusursuz hizmet ister. Onlara kiminle irtibata geçecekleri konusunda açik talimatlar verin ve mesaj birakmalarini saglayin. Mesajlarina sik bakin ve hemen yanit verin. VM PRO departmanlarinizi tanitmaniza ve müsteri hizmetinizi gelistirmenize yardim ederek isinizi büyütmenizi saglar:

Robot Operatör, çoklu dil özelliği ile seçiminize göre üç dilde önceden kaydedilen talimatlarla arayanları yönlendirir. Size çoklu düzeyde kişiselleştirilmiş metinler kaydetme imkanı verir.

Sesli Posta’daki 500 posta kutusu ile müşterileriniz doğru kişilere mesaj bırakabilirler.

Birleşik Mesajlaşma mesajlarınızı E-posta üzerinden PC’nize gönderir, ayni zamanda talep ettiğiniz telefon numaralarınıza SMS ikazında bulunur.Arayanları doğru dahililere yönlendirmeniz mi gerekiyor? Arayanlarınız farklı diller mi konuşuyorlar? Cevapsız çağrıları takip etmeniz mi gerekiyor? Bu ihtiyaçları karşılamak için VM PRO’ya güvenebilirsiniz.


VM-PRO, gelen çağrı trafiğini tesis dışında bile olsanız, organizasyonunuzdaki mümkün olan en doğru kişilere etkin bir şekilde yönlendirmek üzere tasarlanmıştır. Tüm sistemler tak ve çalıştır seklindedir ve size dünyadaki en bilinen PBX’ler ve Telefon Sistemleri ile (In-Band DTMF/SMDI ara yüzleri üzerinden) kolayca entegre olma imkanı verir.

VM-Pro: 40-300 arasinda çalisana sahip orta ve büyük ölçekli isletmeler için tasarlanmis üstün nitelikli Sesli Yanit Sistemimizdir. – 500 Posta kutusu, 4 veya 8 port. Seçenekler: Birlesik Mesajlasma, SMS Bildirim Modülü

Flash Sesli Posta ve Robot Operatör çözümleri VM PRO ile asla bir müşteri çağrısını kaçırmayın. Sistemlerimizin tamamı standart olarak en son Flash Bellek ve Dijital Sinyal İsleme (DSP) gibi en son teknolojiye sahip şekilde gelir. 





Üstün Sesli Posta Çözümü
VM-Pro, toplam 300 çalisana kadar orta ve büyük ölçekli isletmelerin ihtiyaçlarini karsilayan bizim en ileri Sesli Yanit /Robot operatör çözümümüzdür. Entegre modem ve port durumunu gösteren LCD ile birlikte sunulan çözüme Birlesik Mesajlasmayi, SMS bildirimini ekleyin ve 8 porta genisleterek piyasadaki en çok yönlü ve maliyet-etkin sistemi olusturun.
    • Toplam 500 posta kutusu
    • 4 portlu versiyon [36 saatlik kayıt kapasitesi]
    • 8 portlu versiyon [72 saatlik kayıt kapasitesi]
    • Local / Uzaktan erişim
    • Tüm portlardan Mesaj ikazı
    • Sms modülü(opsiyonel)
    • Birleşik mesajlaşma
    • 19 inç kasa raf boyutu
    • Yazılım download, Flash Tabanlı EPROM
    • LCD, Hat Monitörünü ve Port Durumunu görüntüler
    • Bir şebeke ve Windows tabanlı program üzerinden Kişisel Posta Kutusu yönetimi [PMM]

     Ek modüller ile  VM-Pro ürününüzün performansını yükseltin

    • Bekleyen bir sesli posta mesaj olduğunda cep telefonunuza otomatik olarak SMS bildirimi almanızı sağlamak için GSM SMS Verici Birimi bağlanır.
    • VM-Pro 4-port [36 saat kayıt kapasitesi] genişletme modülü size pörtlerinizi ve VM-Pro kayıt kapasitesini ikiye katlama imkani verir. Genişletme yuvasına ilave bir 4-portlu kart ekleyin ve böylece VM-Pro ürününüz 4 port/36 saat kayıt kapasitesinden etkileyici bir 8 portlu yapılandırmaya çıkar ve toplam 72 saatlik kayıt imkanı sağlar.
    • VM-Pro Birleşik Mesajlaşma genişletme modülü standartta üründe mevcut olup, kaydedilmiş Sesli Posta mesajlarını e-mail aracılığıyla gönderir.

 

sd

Sesli Yanıt Sistemi | SYS | IVR | Voice Operator | Sys Sistem | Sesli Yanıt Sistemi Nedir | Sesli Yanıt Sistem Fiyatı | Sesli Yanıt Programı
Santral Seslendirmesi | Santral Anons | Anons Kaydı
as



FCT, Sabit GSM Terminali, Ericsson FCT, Ericsson G35, 2N Easygate, 2N FCT, 2N martgate, Adacell FCT, 2 Hatli FCT, VoIP FCT, SIP FCT, Multicell FCT, Multicell, Netstar, 2N Netstar, Digicom FCT, FXS FCT, 2N Officeroute, 2N ISDN FCT, 2N Voiceblue, Fortel FCT, Fortel G20, 2N ISDN BRI Lite, Ericsson F250m, Ericsson F151, Karel FCT, 2N, Turkcell FCT, Vodafone FCT, Avea FCT, Fct Gsm Terminali, Fct Cihazlari, Gsm Cihazlari, TURKCELL GSM TERMINALI, VODAFONE GSM TERMINALI, AVEYA GSM TERMINALI, FCT SIRKET CIHAZI, FCT GSM, FCT SANTRAL, SANTRAL UYUMLU FCT, TÜM HARTLAR ILE UYUMLU FCT CIHAZI, TÜM HATLARA ACIK FCT CIHAZI, KIRIK FCT, FCT KIRDIRMA, fct kirdirma, kirilmis fct