görüntülü konferans, görüntülü konferans çözümleri, telepresence sistemleri, tandberg görüntülü konferans / Tandberg görüntülü konferans çözümleri ve Telepresence sistemleri ile maliyetlerinizde önemli bir düsüs saglayarak hizli yatirim getirisi ile sirketinize sinif atlatabilirsiniz /Vodanet / Tandberg Video Konferans Sistemleri - Konferans Cozumleri, Tandberg - CISCO alcatel, lg, nortel, lgnortel, lg, ericcson, lgericcson, karel, sys, lgn, oxo, omnipcx, omnipcx office, omnipcx enterprise, oxe, 4400, pra, isdn, dect, voip, sip, h323, ip telefon, call center, contact center, çagri merkezi, cagri merkezi, kulaklik, kulaklik, headset, telmax, siemens, gigaset, c590, as180, sl400, telefon, telefon santrali, telefon santrali, pbx, santral, ms48, ms48s, ms48c, ariasoho, aria soho, ipecs, ipldk, keymile, linerunner, yealink, snom, snomone, sip telefon, Microsoft, lync, ocs, microsotflync, 7224, 4029, 4019, 4039, 4068, 4010, 4035, 4020, 4008, 4018, 4028, 4038, sennheiser, plantronics, fortel, fct, alcatel lucent, swtch, qnap, veri yedekleme, nas, nvr, genesys, omni, call manager, cisco, ip pbx, teknik servis, ivr, robot operatör, 4070, pbxnsip, snom 300, snom 320, polycom, konftel, konferans telefonu, video konferans, görüntülü telefon, mg501, soundstation,
 

asdsaALCATEL OMNITOUCH : Contact Center ( İletişi Merkezi) Çözümleri

Özellikle son yıllarda İletişim Merkezleri, şirketlerin mevcut ve potansiyel müşterileri ile etkileşimlerinde önemli bir rol oynayan kritik ürünler haline gelmiştir.OMNITEL bu alanda da en efektif İletişim Merkezlerinin kurulması için gerekli tüm yazılım, donanım ve hizmetleri uygulamaya alan anahtar teslim çözümler sunmaktadır.

Pazarda gelişen iletişim merkezleri ihtiyaçlara baktığımızda: 

Müşteri memnuniyeti; herhangi bir iletişim kanalından (web, e-mail, fax, telefon, video), gelen müşteri etkileşimlerinin şirket içindeki en uygun kişiye gerekli tüm bilgilerle birlikte ulaştırılması ile  sağlanmaktadır.  

İletişim Merkezleri yöneticileri, servis seviyelerini gözlemleyebilecekleri ve sistem üzerinde gerçek zamanlı değişiklikleri kolayca yapabilecekleri  yönetim yazılımlarına ihtiyaç duymaktadır

Operatörlerin, günlük çalışmalarını gerçekleştirebilecekleri kolay kullanımlı bilgisayar uygulamalarına ihtiyaçları olmaktadır

Alcatel, tüm bu gelişen ihtiyaçlar doğrultusunda oluşturduğu OMNITOUCH ürün ailesi ile tüm iletişim merkezi ihtiyaçlarını karşılamayı hedeflemektedir.

Bu ürün ailesi içerisinde; CCdistribution, CCsupervision, CCivr, CCagent, CCweb, CCemail, ve CCoutbound modülleri yer almaktadır.

CCdistribution,

Çağrı dağıtım mekanizması, iletişim merkezlerinin kalbini oluşturan yapılardır. 
Alcatel patenti kendine ait  yenilikçi bir yapı üzerinde oluşturduğu matris tabanlı çağrı dağıtım ve yönlendirme sistemi ile iletişim merkezlerini kolay dizayn edilebilir ve kolay yönetilebilir bir hale getirmiştir. Bu yapı sayesinde sanal çağrı dağıtımı ,multimedia
dağıtım modeli inbound/outbound karışık çağrı yönetimi (Blended Call Management)
evrensel kuyruk (Universal queuing) özelliği ve işlem takip yeteneği (Built-in transaction tracking) mümkün olmaktadır.

CCsupervision
 

Alcatel Contact Center supervisor modülü konfigürasyon 
ve izleme özelliklerinin tamamını tek bir modülde çözen bir üründür. Bilgisayar mouse’u üzerinde sol tuşa basarak o andaki gerçek zamanlı değerlere ulaşıldığı gibi, sağ tuş üzerine basarak konfigürasyon ekranına ulaşılabilmektedir. Bu module sağlanan bazı özellikler aşağıda sıralanmıştır:

Gerçek zamanlı izleme, Servis Seviyesi Yönetimi
Çağrı akışı yönetimi, Agent yönetimi
Alarm yönetimi, İstatistiki raporlama

CCivr
 

Contact Center interaktif sesli yanıt modülü son konuşma tanıma ve yazıyı konuşmaya
çevirme teknolojileri ile donatılmış; otomatik servislerde oldukça yüksek maliyet düşürücü bir üründür. 
Bir endüstri standartı olan Windows NT işletim sistemi üzerinde çalışmaktadır.

CCAgent
 

Contact Center agent modulü, operatörlerin bilgisayarları üzerinden tüm telefon
özelliklerinin kullanabilmelerini de sağlayan bir CTI yazılımıdır. İletişim merkezlerinde masaüstü ve CRM 
uygulamaları ile entegre çalışmaktadır.

Agent login, Agent statüsü

Kişisel istatistik, Screen pop, Çağrı Yönetimi

CCweb, CCemail

Contact Center web uygulaması; Internet dünyası tarafından şirketlere sunulan fırsatları şirketlerin etkin kullanımına açmak için çağrı merkezleri ile Internet arasında bir köprü çözüm sunmaktadır.



sd

ISDN    WIFI    IP TELEFON   SIP    H323    CLID    VOIP    DECT   CTI    TAPI    SOFTPHONE    
IP SANTRAL     IP PBX     CALL CENTER     TELEFON SANTRALI     ROBOT OPERATÖR     VOICE MAIL     KAPI TELEFONU     KULAKLIK     HEADSET
ALCATEL          CALLCENTER          OMNITOUCH          CONTACT CENTER
alcatel, lg, nortel, lgnortel, lg, ericcson, lgericcson, karel, sys, lgn, oxo, omnipcx, omnipcx office, omnipcx enterprise, oxe, 4400, pra, isdn, dect, voip, sip, h323, ip telefon, call center, contact center, çagri merkezi, cagri merkezi, kulaklik, kulaklik, headset, telmax, siemens, gigaset, c590, as180, sl400, telefon, telefon santrali, telefon santrali, pbx, santral, ms48, ms48s, ms48c, ariasoho, aria soho, ipecs, ipldk, keymile, linerunner, yealink, snom, snomone, sip telefon, Microsoft, lync, ocs, microsotflync, 7224, 4029, 4019, 4039, 4068, 4010, 4035, 4020, 4008, 4018, 4028, 4038, sennheiser, plantronics, fortel, fct, alcatel lucent, swtch, qnap, veri yedekleme, nas, nvr, genesys, omni, call manager, cisco, ip pbx, teknik servis, ivr, robot operatör, 4070, pbxnsip, snom 300, snom 320, polycom, konftel, konferans telefonu, video konferans, görüntülü telefon, mg501, soundstation,